Alla inlägg under mars 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 24 mars 2011 11:04

Sitter just nu vid köksbordet & tittar ut på vädret... Om det inte hade blåst så mycket hade det faktiskt varit riktigt trevligt väder!! Får hoppas att det lugnar ner sig med blåsten innan min vänstra hand trillar isär.    


Barnen är på dagis ett tag till, så det är ganska tyst & tomt här hemma. Blir att hämta dom om ett par timmar. Pär ska få följa med i dag har jag tänkt, eftersom han slutar tidigare då han ska iväg med ett gäng flygare till Junosoando (av alla ställen! Hoppas dom får det trevligt..)


  

Har just kokat kaffe, så nu är det bara Pär, som borde komma hem snart någongång, för en liten "kaffepaus" innan det är dax att hämta de små... Vi måste flytta över bilstolarna från min bil till Pärs bil oxå innan vi far till dagis, eftersom min bil står hos grannen & väntar på att bli reparerad.. Tur att vi har en duktig bil"repare" tvärs över vägen!!   


This will be all for now!


Häjjkonn bäjjkånn!!


Av Ellinor Gabrielsson - 14 mars 2011 10:01

Var till Skeppet/Nimbys i går, Söndagen den 13 Mars 2011 med Pär & barnen.

Det var roligt, Martin sprang omkring & kollade överallt.. Lisa sov då vi kom, men jag väckte henne så hon hann vara med & kolla litegrann oxå.

Bilderna får nog säga resten...   


  Kul med "flygfisk"


  

Här var en annan sorts "flygfisk"


  Kom an alla pirater...


  

Mysigt med vattenfall...


Pär & Lisa åkte en gång guppig rutchkana - den gillade hon..    

Hade gärna provat den själv, men vågade inte..     Cykeln som Martin sitter på gillade jag....


  

Hopp & studs..

   

"Noll" utsikt....


   Liiite bättre utsikt...


  

Frän stenkula, som snurrade runt (med hjälp av vattnet..??)



Av Ellinor Gabrielsson - 11 mars 2011 14:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ellinor Gabrielsson - 10 mars 2011 11:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ellinor Gabrielsson - 8 mars 2011 16:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ellinor Gabrielsson - 4 mars 2011 20:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ellinor Gabrielsson - 3 mars 2011 12:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ellinor Gabrielsson - 1 mars 2011 10:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards