Alla inlägg under juni 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 11 juni 2011 13:27

OJOJ vilket härligt väder.    Fast ute är det nästan liite för varmt, men man ska väl inte gnälla.. Hips vips är det vinter & typ 25-30 grader kallt (fast då gnälls det ju oxå.. På kylan..!!). Ser att det har börjat blåsa lite nu, skönt - då svalkar det ju iallafall lite..


 

Denna temperatur hade vi nu för en stund sedan..


Köpte ny bad"pool" (en såndär uppblåsbar sak) till barnen så dom fick sig ett litet dopp i den i går. DOm plaskade & hade kul. Frida (hunden) ville nog oxå hoppa i, men hon vågade inte, däremot var hon dit & ta badleksakerna..


 

Kollade jordgubbsplantorna på förmiddagen & där blommar det en del nu.

MUMS vad gott det ska bli med "hemma-jordgubbar" senare i sommar!


Väntar nu bara på att P och M ska komma hem igen så vi får fika litegrann - sen kan det nog tänkas bli lite bus (vad vet jag inte nu!).. Oxå är det ju middagsdax..! Bara en sån sak kan vara nog spännande.. Undras vad vi kokar ihop för nåt i dag..??   Vad det än kan tänkas bli till middag tror jag då att det blir glass efteråt... Glass i stooora lass!!   



I´ll be back....   


Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards