Alla inlägg under maj 2013

Av Ellinor Gabrielsson - 17 maj 2013 19:26

Ja, det var ju ett tag sedan jag var in hit. Nästan gränsfall att jag glömt inloggningsuppgifterna!   


Här har hänt en del sen sist, orkar inte skriva ner allt... Minns inte heller allt! Och så ska det väl vara, annars är jag tyvärr inte mänsklig.    Så det som har hänt mellan nu & då får vara oskrivet   


I dag var det då äntligen Fredag. Härligt väder oxå hela dagen...


På förmiddagen var det städning på ICA här i Norrfjärden. Den "vanliga" städningen av butik mm. Och dessutom passade vi (jag & min härliga jobbarkompis) på att skura fönstrena till entren. Det vart inte bjässebra, men en stor skillnad jämfört med det som var innan. Vi ska lyxa till det för ICA personalen & ta fönstrena i kontoret & fikarummet på Måndag..


När vi var klara där hade vi båda tagit arbetstidsförkortning (ATK) & då vädret var så bra kändes det riktigt skönt att få gå hem. Det vart lunch & dusch för min del då jag kom hem. Hann detta precis innan jag skulle hämta barnen från fritids/dagis. Dessutom IUPsamtal med Martin som nu går ut förskoleklass (börjar årskurs 1 till hösten - jisses vad tiden rusar, han var ju nyss liten ju!)..


Nu är det kväll & strax ska barnen sussa. Pär for iväg på en liten flygsväng. Och solen lyswr ännu! Får hoppas på bra väder i helgen så vi kan göra nåt ute. Fast samtidigt skulle jag inte sörja om det regnar för det finns en hel del saker som skulle behövas göras inne oxå. mycket som blivit liggandes pga för bra väder, städning som blivit bortprioriterad mm..


See ya later...nångång...!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards