Alla inlägg under juli 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 27 juli 2011 22:49

Ja, det var ju ett tag sedan jag tog mej tid att skriva ngn rad... Vet inte i vilken ände jag ska börja för att inte skriva ner en hel roman & så att det inte ska verka som att jag är en virrpanna (många tankar samtidigt som  jag gärna skulle vilja skriva ner, men med risk för att jag, precis om jag nämnde, skulle verka vara en riktigt virrpanna!).


Ute börjar det iaf att mörkna på kvällarna, ganska mysigt att få börja tända fönsterlamprona. (Och jag har en irriterande fluga mitt på skärmen som inte begriper att den borde pysa, den förstör ju ögonen!) 


  

Denhär bilden tog jag en kväll i Juli 2011 vid Porsnäsfjärden, Norrfjärden. Det var sådär lugnt & stilla så jag var väääääldigt nära att fara hem & hämta metspö & mask. Fast så vart det ju inte! Njöt ändå.....


I morgon är det en ny spännande dag, får se vad den har att erbjuda. Vet att det blir jobb några timmar (typ 6 tim)... Oxå får vi väl se vad/om det blir lite "bus" då vi har ätit middag...   



This will be all - I'll be back!




Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards