Alla inlägg under maj 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 19 maj 2011 13:27

Ja, då ver det Torsdag då.. Bästa dagen på hela veckan, då jag får se fram emot Fredag & helg..    Synd bara att jag har fått vara hemma hela veckan med Lisa som inte är riktigt frisk..    


Just nu verkar det som att det har slutat regna, det har typ regnat heeela förmiddagen.  Ganska skönt med lite regn, bara det kommer sådär lagomt mycket & man slipper vara ute..   


Sitter just nu & titar ut på björkarna, dom har blivit mycket grönare på bara några dagar.. Jag undrar hur det ser ut i stan nu..?? OM det är ännu grönare i björkarna där än här..?? Förra veckan såg jag att björkarna i stan hunnit bli lite grönare än här hemma..


Har förresten äntligen hört "spov-spoven" (storspoven) nu.. Synd bara att jag är så förbaskat snorig & tät i näsan att jag inte känner om grannarna luktar nå koskit (då dom sprider ut den på åkrarna förståss..   ) - för det brukar jag ha som en säker start på sommaren..: Att få höra "spov-spoven" & känna lukten från grannarnas koskit..    I just   it!!


Wärry wäll cykkälställ!



I'll be back!   

Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards