Alla inlägg under april 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 19 april 2011 11:59

     

Såg nu på morgonen då jag var ut med Frida att häggens

löv är på gång..  Härligt!

Kollade även rönnar & björkar här runt kring oss, men där verkar det inte riktigt ha kommit igång ännu...


Barnen är på dagis & jag har just dammsugit & ångat av golvena - OJ så skönt att det är gjort (för denhär gången iaf..!  ) & OJ vad det var nödvändigt.. 


Snart ska jag iväg på ett IUPsamtal för Lisa, blir spännande att höra hur det går för henne.. Hinner ju bara med att höra snabbt på morgonen & eftermiddagen hur det går, nu  blir det lite mer i lugn & ro med "fröken"...


Jo, AF hörde av sig i går em & sa att Samhall hade försökt få tag i mig (undras just på vilket tel.nr -hade mobilen igång hela dagen & till den kom då inga andra samtal än ett från mamma..??!!??).. Nåja, ringde dit i dag & dom behövde tydligen lite extra arbetskraft.. Så på Tisdag till veckan ska jag dit. Får se vad dom har att erbjuda & för hur länge...  


This will be all for now..!!   

I´ll be back....

Av Ellinor Gabrielsson - 1 april 2011 13:33

I går kom då deklarationspapprena... Trevligare läsning än vad jag väntat mej, så nu i helgen blir det att göra klart & skicka in både min & Pärs samtidigt... Fast allt kommer antagligen att gå till bilen, som behöver repareras både här & där.. Den (bilen) är då förresten fortfarande på rep., fast den var ut & körde för en stund sedan.. Förhoppningsvis med Uffe baki ratten!!   


Ute snöar det - kan det vara så att Aprilvädret satt i gång redan 1 April..??

Hoppas förresten att ingen hunnit bli alltför lurad!!   

Själv har jag nog klarat mig än så länge - tror jag...


I helgen har jag tänkt koka palt   - får hoppas bara att min mage tycker att den vill bli bättre bara, förska den "bråka" med mig såhär blir det inget paltkok alls... Då får jag lägga tiden & tankarna på nåt annat som behöver göras i stället, får då se i vilken ände jag börjar.. För det finns ju att göra..!!


Och nu vart det dax att försöka få i barnen något att äta igen.. Tänk om jag oxå fick i mig nåt att äta - men det går inte..!!!


I'll be back!



Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards