Alla inlägg den 25 november 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 25 november 2011 10:11

...& i går kom då kartongerna med julgrejjer in...   

Så då åkte "stakarna" fram i fönstrena & stjärnan fick sin plats i fönstret i tvättstugan. Flygartomten åkte fram först av allt!! Så nu spelas/flygs det med jämna mellanrum i köket...


I dag kommer jag att änga tiden till att köra tvättmaskinsrace - dax för byte av sängkläder... Lika bra att ta alla 4 sängar på en gång då jag ändå sätter igång, så det blir gjort. Oxå måste jag fixa iordning några tradera grejjer som blivit sålda & meddela köparna via mail lite information... Ute ser det ut som att det kan tänkas bli något nerfall av något slag - får det om det blir regn, snö eller en kombination av de båda.. Har väl egentligen inte mycket mer planerat för denna dag - får ta den som den kommer. Får jag då klart i sängarna & det mesta av tvätten är då jag nöjd....


På Söndag är det Skyltsöndag, får se vart det blir att vi far i år - Norrfjärden eller stan (Piteå). Känns som att det lutar mor Norrfjärden, men man ska aldrig vara för säker ändå - helt plötsligt kan vi vara på väg mot staden iallafall..!!


Nu är det dax för en hängning, så nu blir det inga mer rader här av mig för denna gång..


Ha de gr8 evryhopa!!!  




   


Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards