Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 21 augusti 2011 13:07

Trodde vädret skulle vara i sådant skick att jag kunde börja putsa fönstrena, men det verkar ju inte gå i dag heller. Får hoppas det går att börja litegrann i morgon, för nu tar jag då ner gardiner i kök & tvättstuga & sätter i tvättmaskinen.

För blir det inte skura fönster i dag ska dom skuras till veckan! Så det så!   

OJ nu verkar solen vilja titta fram, men för hur länge..??

Har vädret äntligen tänkt bli bättre, ska det verkligen sluta regna ngngång?



Solros 4 Augusti 2011


I går var vi en sväng till Skokanonen i Luleå. Vart väl inte så mycket fyns,

men ett par nya stövlar till Martin & ett par nya skor till Pär blev det iallafall.

Och sockar till Lisa. Till mig själv vart det en ny börs, som jag senare på kvällen insåg att jag inte kunde använda pga att den var lite för liten....   


Till middag vart det surfisk - MUMS!

Vi skulle äta HögaKusten fisken, men fick inte tag i den så då vart det Oskars i stället. Kan rekomendera Oskars, den var helt okej!!   


 

Rönnbär 2011-08-20


Nu får jag nog ta & koka nå kaffe, annars kommer det aldrig att bli nå kaffe i dethär huset!! Har väntat i flera timmar & kan inte vänta längre.

Har dessutom tänkt att vi ska vara onyttiga & äta  av Schwartzwalldstårtan (eller hur det nu stavas.??) som vi har i kylen.

Får försöka börja om & vara nyttig i morgon igen.  

Oxå var det ju detdär med middag - samma gamla vanliga "problem".

Får väl se vad det blir, huvudsaken vi äter nåt ätbart.  




I'll be back!  

Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards