Alla inlägg den 28 september 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 28 september 2011 15:51

Då har jag ÄNTLIGEN tagit steget... Har skickat några foton till framkallning som jag tänkte ha som "visnings foton".  Dessutom testade jag att göra vykort av 2 bilder.. Blir skoj att se hur det vart så det kommer...   


Tänkte plocka lingon i dag hos pappa, men tyvärr hann det ju förståss börja regna (igen - som vanligt!) innan jag ens hann få på mej stövlarna. Så det blev at sitta & surra med honom ett tag i stället.. Det var trevligt det oxå.. 


I kväll är det 2a delen av den svensk/danska serien "Bron".Blir spännande att se hur det går..  Helt klart värd att se (om ngn frågar mej iallafall!!)....


Tyvärr håller vi nog alla här hemma på att känna av lite förkylning. Hoppas att det går över fort.. Orkar inte med några förkylningar nu - det räcker ju med att det regnar.. Blir ju nog "seg" & trött bara av det...



  


Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards