Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 15 oktober 2011 21:14

Den började lugnt & mysigt med frukost tillsammans med familjen.

Och gomorronTV på 4an...

Sen gjorde vi oss klara för att fara iväg & kolla på en ny skåp som ska vara till skafferi & det var ju enklare sagt än gjort... For in till stan (Piteå) & kollade på Beijers, EM (på Backen), Jysk, Mio/Bloms (Öjebyn). Det slutade med att vi for till Kopparnäs på möbelaffärn där & då hittade vi en skåp vi båda gillade - till ett vettigt & bra pris..! Från Mio/Bloms fick vi mmed en text att hänga på väggen oxå...: "Carpe Diem"....  


Det blev en hel del spring, en hel del att plocka & sortera/rensa bort/spara.

Men nu står det nya skafferiskåpet på plats & vi har fått in alla torrvaror på ett hyffsat bra sätt. Och vilken förändring det blev i köket! Nu är vi inte så fastlåsta med att det är helt omöjligt att möblera! Kan flytta om köksbordet lite mer nu...


Det gamla aset till skitskåp som vi haft som skafferi ligger ute i en hög nu...

det går lyckligtvis inte att rädda om man inte har kopiöst mycket tid, tålamod & trälim.... Och det är något som inte jag har....!!! HAHAHA!!!   


Har suttit en stund & lagt ut litegrann på tradera, men blev både trött & less så jag slutade.. Ska äta lite karra & läsa en stund, sen blir det ryggläge...



Tjipp tjopp! 

Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards