Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 26 oktober 2011 15:34

....åtminstone nästan iallafall... Kan ju se ända bort till grannarna som bor två hus härifrån (ca 100 meter eller nåt - har inte riktigt koll på avståndet...). 


I går "plastade" jag in en hel del som jag sparat, som kan vara kul att ha kvar. En del recept, en del beskrivningar på olika saker man kan göra/bygga själv mm.... Höll på i flera timmar & det kändes i benen.. Trodde jag skulle få träningsvärk i dag  (kändes nästan så!), men ingenting...!!   


I dag varit det dammsugarvalsen i hela huset & efteråt ångade jag på värre än ett gammalt ånglok.. OJ så härligt att få golvena rena - igen!!    Så nu är det bara att slänga in ångapparatens "dukar" + en del annat i tvättmaskinen & sätta igång den, så blir det den tvätten mindre i helgen...  Har även gjort en uppdatering på mobilen i dag. Det blev nästan som en ny telefon - nu får jag ju sätta mej ner & börja kolla runt i den så jag börjar känna mig "hemma" med den igen..!!


I morgon blir det att fara iväg in till stan (Piteå) för att fixa passepartuoter till fotona jag ska ha på utställningen. Får hoppas jag får tag i rätt storlek på en gång!! Det är nog lika bra att börja tänka på att fixa iordning sådana saker i tid, för gör jag det i sista minuten kandet nog hända att det kan bli lite stressigt då jag upptäcker att det kanske inte går att köpa färdiga utan att jag kanske måste specialbeställa.... Får hoppas på det bästa - att jag får tag i rätt storlek på en gång!!!


Nu dax för middag ("som vanligt"!)...I dag blir det stekt potatis & korv, inget lyx här inte... Fast huvudsaken är ju att man förhoppningsvis blir mätt!!!! Oxå är det ju Onsdag - "lilla Lördag" - så då ska vi mysa till det åt barnen med lite ostkrokar till "bollibommppaTV"...



Kom i håg...:


 





Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards