Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Ellinor Gabrielsson - 30 oktober 2011 19:35

OJ vad härlig helgen har varit, fast den skulle ha fått vara åtminstone en dag längre.


I går, Lördag, var vi upp till Luleå på Skokanonen & köpte vinterskor till mig & Martin. Då vi kommit från Luleå körde Pär & pappa ved hit från pappa (han har varit snäll & gjort lite ved åt oss). Pär fick samtidigt både ÅKA och KÖRA traktor - det var nog kul för honom, hoppas det blir fler gånger så då nån av oss börjar "hajja" hur den fungerar...

Till middag lyxade vi med familjepizza från "Toppen".

Och Pärs föräldrar kom förbi en stund...


I dag, Söndag, har vi vridit tillbax klockorna 1 timme & eldat (det är +25.7* varmt här i köket nu!). Jag har haft tvättmaskins race. Pär for till pappa för att hjälpa honom med en skiva på taket till växthuset som lagt sig lite galet då det blåste så mycket sist.. Till middag vart det "bara" rester; Potatis/kålrots/morots & köttfärs"gratäng".....




 


  

Presentation


Hej. Här är jag. Trodde inte att jag skulle försöka mig på att blogga - men nu är jag iaf här & ska göra ett försök...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards